Isda gi-escabeche (Sweet & Sour Fish)

I’m up for something good and yummy today for the letter I of the Hulagway sa Kinabuhi meme. Blame it on my craving for this sweet and sour fish that I did ages ago, lol. I shouldn’t have dove into my photo archives! 😀 I did, and just like you, I am drooling, too, because this is an old photo of my sweet and sour fish. Makes me want to make some later kay perti, gigutom ko oi! Ha ha.

Anyway, mao ni akong letter I entry mga higala: ISDA nga gi-eskabeche:

Inato kaayo ni nga eskabeche ba!

Unsa man, mangaon na ta?  Sige maghukad sa ko ug kan-on ha! LOL. In the meantime, suroyon usa nato ang ubang mga hulagway diring dapita:

 

    comments (11)
  • written by clavs May 10, 2011 11:24 am

    dugay nako wala kakaon iskabechen da! mine is here:http://clavsupclose.blogspot.com/2011/05/hulagway-sa-kinabuhi-image-of-life-i.html
    clav

  • written by Cecile May 10, 2011 11:29 am

    nah kalami ana uy; gipalaway man mo mi :-/

  • written by gengen May 10, 2011 2:24 pm

    kalami ana oy makalaway sab…bisitahi unya ko…

  • written by January May 10, 2011 11:59 pm

    pagkalami sa isda..:)

    Hinaot usab mabisita nimo ang akong mga Hulagway sa KInabuhi isla, ig-agaw, ug ang itum

  • written by genny May 11, 2011 1:51 am

    pagkalami ani sis, paborito jud nako kaau ni bah!

  • written by Cookie May 11, 2011 2:36 am

    kalami ba. dugay nako wala kakaon ug escabeche..

    pls visit my entry: http://wellnessandtrends.com/2011/05/ikog-sa-pagi/

  • written by RAYA May 11, 2011 4:11 am

    kalamiii ba ana oy! paborito kaayo ni nako sis! hay, gi laway jud ko. salamat pag bisita sis!

  • written by chiewilks May 11, 2011 10:42 am

    agoy kalami. cge gwaps mangaon ta kay magdala jud kog dako kaaung plato hhehe. wala nsad ko nakapost sa akong hulagway.wa njud ni dako na au kog utang sa hulagway.

  • written by Shydub May 12, 2011 8:33 pm

    aguy kalami ani uy, nya magkinamut dayon, samut kadako tiyan natu ani

  • written by emzkie May 14, 2011 6:05 pm

    wa na dyud ko naka apil ani ba. na unsa naman uruy. lol. lami kaau tan awon imong isda Cel. mag ing ani unta ko gabii, kaso ang bana gusto daw chicken adobo, ako nalang gi fried ang isda kay gi tamad na ko ug hiwa ug lamas. lol

  • written by Hazelicious May 19, 2011 4:11 pm

    Kalami jud sa escabeche. I like tilapia escabeche.